Aanmelden

Wij ondervinden technische problemen. Uw formulierinzending is niet gelukt. Onze verontschuldigingen hiervoor, probeer het later nog een keer. Details: [details]

Download

Registreren

Wij ondervinden technische problemen. Uw formulierinzending is niet gelukt. Onze verontschuldigingen hiervoor, probeer het later nog een keer. Details: [details]

Download

Bedankt voor het registreren bij Omron

Een e-mail om de registratie van uw account te voltooien is verstuurd naar

Terug naar de website

direct toegang krijgen

Vul hieronder uw gegevens in en ga direct naar de content op deze pagina

Text error notification

Text error notification

Checkbox error notification

Checkbox error notification

Wij ondervinden technische problemen. Uw formulierinzending is niet gelukt. Onze verontschuldigingen hiervoor, probeer het later nog een keer. Details: [details]

Download

Hartelijk dank voor uw belangstelling

U hebt nu toegang tot European Repair Centre

Een e-mail ter bevestiging is verzonden naar

Ga naar pagina

Hier of direct toegang krijgen om dit document te downloaden

European Repair Centre

Dit is waarom u op onze service kunt vertrouwen:

  • Europees reparatiecentrum met goed opgeleide technici, de modernste technologieën en een hoog kwaliteitsniveau.
  • Direct afhalen en afleveren bij de klant, overal binnen de Europese Unie.
  • Gratis reparatieservice voor producten onder garantie verleend door Omron.
  • Vaste reparatieprijs voor producten als de reparatie niet onder de garantie valt.
  • Op gerepareerde producten wordt 1 jaar garantie verleend op vervangen of gerepareerde onderdelen, geldig vanaf de reparatiedatum in het Omron European Repair Centre.
  • Het gerepareerde product wordt geretourneerd met ons standaard reparatierapport. Op verzoek kan een uitgebreid reparatierapport of gedetailleerde analyse worden geleverd.
* Hou er rekening mee dat de tijd voor het transport niet in de aangegeven reparatietijden voor bovengenoemde diensten is inbegrepen.

Als u het reparatieformulier invult, sturen wij u een offerte en de verwachte levertijd voor reparatie voor uw product, exclusief de transporttijd.

De reparatieservice van OMRON

5 eenvoudige stappen naar onze snelle, transparante en betrouwbare reparatieservice

1. Vertel OMRON wat er aan de hand is

Indien er een reparatie nodig is, neem dan contact op met uw distributeur of de lokale OMRON aftersales-servicemedewerkers.

2. Toestemming voor reparatie
OMRON stuurt u een bevestiging van uw aanvraag voor een reparatie en, indien van toepassing, een offerte.

3. Verpak het product voor transport
Zorg ervoor dat het product goed is verpakt in een doos.

4. Bel uw lokale DHL-vestiging
Vermeld het speciale OMRON-accountnummer en DHL zal uw pakket ophalen.

5. DHL retourneert het gerepareerde product
Uw gerepareerde en geteste product wordt, samen met een reparatierapport, zo snel mogelijk geretourneerd