Service en ondersteuning
Hieronder zijn onze services onderverdeeld in secties van onze productlevenscyclus. Bekijk wat wij voor u kunnen betekenen tijdens uw ontwerp-, installatie- en onderhoudsfases.

Trainingsproducten en inhoud
Wij bieden een keus aan cursussen, niet alleen voor diverse programmeringsniveaus, maar ook cursussen voor preventief onderhoud, bedoeld voor onderhoudspersoneel dat werkt in een industriële omgeving. Via de individuele cursuspagina's kunt u zich aanmelden bij onze geplande programma's, of een aangepaste cursus op locatie of in een van onze regionale trainingscentra aanvragen.
Reparatieservices
Het European Repair Centre (ECR) biedt een reparatieservice van hoge kwaliteit voor het grootste deel van de producten van Omron.
Softwareregistratie en downloads
Na registratie van uw licentienummer krijgt u toegang tot gerelateerde upgrade- en ondersteuningsbestanden.U kunt de volgende softwareproducten registreren:
Technische ondersteuning
Wij hebben een speciale Knowledge Base ontwikkeld, genaamd myOmron, met aanvullende ondersteunende informatie over producten en technologie.
Proof of concept
Doe praktijkervaring op met automatiseringstechnologieën in een van onze acht Innovation Labs en het Automation Technology Center (ATC).
CAD-bibliotheek
Omron biedt u de mogelijkheid 2D en 3D CAD-tekeningen te downloaden en te gebruiken in uw technische tekeningen. Deze bestanden helpen u uw eindproduct te visualiseren. Door de 3D-structuur kunt u controleren of het product past in uw ontwerp.
Consultation Desk Services
Ontvang grensoverschrijdende ondersteuning en expertise in uw eigen taal. De Consultation Desk Service maakt een snelle en kostenbesparende grensoverschrijdende service mogelijk zonder in te leveren op kwaliteit
Downloaden
We bieden op verschillende wijzen digitale ondersteuning. In dit hoofdstuk kunt u door een groot aantal productgerelateerde downloads in het Engels en in diverse andere talen bladeren en deze downloaden. Bovendien kunt u naar downloads zoeken met behulp van de on-site 'Zoek'-functie.
Services op locatie
Onze Field Application Engineers bieden desgewenst geavanceerde applicatie ondersteuning en technische support op locatie.
Veiligheidsservices
Maak uw machines veilig en zorg ervoor dat ze voldoen aan de voorschriften. Veiligheid is meer dan alleen een geldige CE-markering op de machine.
SISTEMA-bibliotheek
Omron levert betrouwbare gegevens voor de veiligheid van besturingscomponenten zoals een SISTEMA-bibliotheek en parameterlijst, om de klant te helpen bij het berekenen van het prestatieniveau (PL).
EPLAN-bibliotheek van onderdeelgegevens
Het voordeel van online documentatie
Blijf verbonden met de virtuele assistentie van OMRON
De virtuele assistentie van OMRON is een oplossing voor ondersteuning op afstand die eenvoudige, snelle en veilige technische ondersteuning en consultancy biedt. Virtuele assistentie maakt gebruik van Augmented Reality-technologie om te helpen bij het ontwerpen van de beste machines, naast het identificeren en oplossen van problemen waar ook ter wereld.
Milieu-informatie producten
Wij zijn een milieubewust bedrijf en het naleven van alle toepasselijke wettelijke verplichtingen maakt deel uit van onze bedrijfscultuur. Met het oog daarop, en om te voldoen aan de eisen van onze klanten, stellen wij alles in het werk om ervoor te zorgen dat ons uitgebreide assortiment industriële onderdelen voldoet aan de RoHS-richtlijn en de REACh-verordening van de EU.
Robotica-services
Ons team robotica-onderhoudsspecialisten zorgt ervoor dat u uw installatie de volledige levensduur gezond kunt houden.
EPLAN-bibliotheek van onderdeelgegevens
Het voordeel van online documentatie
SISTEMA-bibliotheek
Omron levert betrouwbare gegevens voor de veiligheid van besturingscomponenten zoals een SISTEMA-bibliotheek en parameterlijst, om de klant te helpen bij het berekenen van het prestatieniveau (PL).
Veiligheidsservices
Maak uw machines veilig en zorg ervoor dat ze voldoen aan de voorschriften. Veiligheid is meer dan alleen een geldige CE-markering op de machine.
Services op locatie
Onze Field Application Engineers bieden desgewenst geavanceerde applicatie ondersteuning en technische support op locatie.
Downloaden
We bieden op verschillende wijzen digitale ondersteuning. In dit hoofdstuk kunt u door een groot aantal productgerelateerde downloads in het Engels en in diverse andere talen bladeren en deze downloaden. Bovendien kunt u naar downloads zoeken met behulp van de on-site 'Zoek'-functie.
Consultation Desk Services
Ontvang grensoverschrijdende ondersteuning en expertise in uw eigen taal. De Consultation Desk Service maakt een snelle en kostenbesparende grensoverschrijdende service mogelijk zonder in te leveren op kwaliteit
CAD-bibliotheek
Omron biedt u de mogelijkheid 2D en 3D CAD-tekeningen te downloaden en te gebruiken in uw technische tekeningen. Deze bestanden helpen u uw eindproduct te visualiseren. Door de 3D-structuur kunt u controleren of het product past in uw ontwerp.
Proof of concept
Doe praktijkervaring op met automatiseringstechnologieën in een van onze acht Innovation Labs en het Automation Technology Center (ATC).
Blijf verbonden met de virtuele assistentie van OMRON
De virtuele assistentie van OMRON is een oplossing voor ondersteuning op afstand die eenvoudige, snelle en veilige technische ondersteuning en consultancy biedt. Virtuele assistentie maakt gebruik van Augmented Reality-technologie om te helpen bij het ontwerpen van de beste machines, naast het identificeren en oplossen van problemen waar ook ter wereld.
Robotica-services
Ons team robotica-onderhoudsspecialisten zorgt ervoor dat u uw installatie de volledige levensduur gezond kunt houden.
Technische ondersteuning
Wij hebben een speciale Knowledge Base ontwikkeld, genaamd myOmron, met aanvullende ondersteunende informatie over producten en technologie.
Softwareregistratie en downloads
Na registratie van uw licentienummer krijgt u toegang tot gerelateerde upgrade- en ondersteuningsbestanden.U kunt de volgende softwareproducten registreren:
Veiligheidsservices
Maak uw machines veilig en zorg ervoor dat ze voldoen aan de voorschriften. Veiligheid is meer dan alleen een geldige CE-markering op de machine.
Services op locatie
Onze Field Application Engineers bieden desgewenst geavanceerde applicatie ondersteuning en technische support op locatie.
Downloaden
We bieden op verschillende wijzen digitale ondersteuning. In dit hoofdstuk kunt u door een groot aantal productgerelateerde downloads in het Engels en in diverse andere talen bladeren en deze downloaden. Bovendien kunt u naar downloads zoeken met behulp van de on-site 'Zoek'-functie.
Consultation Desk Services
Ontvang grensoverschrijdende ondersteuning en expertise in uw eigen taal. De Consultation Desk Service maakt een snelle en kostenbesparende grensoverschrijdende service mogelijk zonder in te leveren op kwaliteit
Proof of concept
Doe praktijkervaring op met automatiseringstechnologieën in een van onze acht Innovation Labs en het Automation Technology Center (ATC).
Blijf verbonden met de virtuele assistentie van OMRON
De virtuele assistentie van OMRON is een oplossing voor ondersteuning op afstand die eenvoudige, snelle en veilige technische ondersteuning en consultancy biedt. Virtuele assistentie maakt gebruik van Augmented Reality-technologie om te helpen bij het ontwerpen van de beste machines, naast het identificeren en oplossen van problemen waar ook ter wereld.
Robotica-services
Ons team robotica-onderhoudsspecialisten zorgt ervoor dat u uw installatie de volledige levensduur gezond kunt houden.
Technische ondersteuning
Wij hebben een speciale Knowledge Base ontwikkeld, genaamd myOmron, met aanvullende ondersteunende informatie over producten en technologie.
Softwareregistratie en downloads
Na registratie van uw licentienummer krijgt u toegang tot gerelateerde upgrade- en ondersteuningsbestanden.U kunt de volgende softwareproducten registreren:
Reparatieservices
Het European Repair Centre (ECR) biedt een reparatieservice van hoge kwaliteit voor het grootste deel van de producten van Omron.
Services op locatie
Onze Field Application Engineers bieden desgewenst geavanceerde applicatie ondersteuning en technische support op locatie.
Downloaden
We bieden op verschillende wijzen digitale ondersteuning. In dit hoofdstuk kunt u door een groot aantal productgerelateerde downloads in het Engels en in diverse andere talen bladeren en deze downloaden. Bovendien kunt u naar downloads zoeken met behulp van de on-site 'Zoek'-functie.
Consultation Desk Services
Ontvang grensoverschrijdende ondersteuning en expertise in uw eigen taal. De Consultation Desk Service maakt een snelle en kostenbesparende grensoverschrijdende service mogelijk zonder in te leveren op kwaliteit
Blijf verbonden met de virtuele assistentie van OMRON
De virtuele assistentie van OMRON is een oplossing voor ondersteuning op afstand die eenvoudige, snelle en veilige technische ondersteuning en consultancy biedt. Virtuele assistentie maakt gebruik van Augmented Reality-technologie om te helpen bij het ontwerpen van de beste machines, naast het identificeren en oplossen van problemen waar ook ter wereld.
Trainingsproducten en inhoud
Wij bieden een keus aan cursussen, niet alleen voor diverse programmeringsniveaus, maar ook cursussen voor preventief onderhoud, bedoeld voor onderhoudspersoneel dat werkt in een industriële omgeving. Via de individuele cursuspagina's kunt u zich aanmelden bij onze geplande programma's, of een aangepaste cursus op locatie of in een van onze regionale trainingscentra aanvragen.