Onze Field Application Engineers bieden desgewenst geavanceerde applicatie ondersteuning en technische support op locatie:
-
Voorzien in consultancy en advies tijdens het pre-salesproces
-
Technische behoeften detecteren en demonstratietoepassingen bouwen om proof-of-concept te realiseren
-
Ondersteuning bij het uitvoeren van de installatie, het opstarten en de inbedrijfstelling door middel van training en consultancy
-
After-sales ondersteuning bij het oplossen van problemen of het verbeteren van de applicatie op het gebied van software of hardware
-
Raadpleeg onze medewerkers van de technische ondersteuning voor specialistische technische vragen
We bieden aanverwante services op locatie voor: automatisering, robots, veiligheid en vision! Neem contact met ons op voor:
-
Periodieke technische inspecties
-
Productvernieuwing
-
Opstart ondersteuning op locatie
Service en ondersteuning

Training
U kunt met één simpele aanmelding ons uitgebreide portfolio aan trainingen bekijken, u aanmelden bij eLearning of toegang krijgen tot het cursusmateriaal dat u hebt gebruikt tijdens een van onze vele klassikale cursussen.

Proof of concept
Doe praktijkervaring op met automatiseringstechnologieën in een van onze acht Innovation Labs en het Automation Technology Center (ATC).

Technical Support
We have developed a dedicated knowledge base, myOmron, with additional support information on products and technology.