Industriële broodsnijmachine met storingsdiagnose en software-upgrades op afstand
Toen een van de toonaangevende Britse fabrikanten van automatische broodsnijmachines en -verpakkingsapparatuur een offerte binnenhaalde van een bakkerij in Kazachstan besloten ze al snel dat toegang op afstand essentieel was. Software-upgrades en storingsdiagnose moesten mogelijk zijn vanuit Norwich, Engeland, zodat ze geen technicus naar de locatie, 6000 km verderop, hoefden te sturen.
Het bedrijf nodigde daarom verschillende automatiseringsleveranciers uit, waaronder Omron, om oplossingen aan te dragen voor externe toegang tot het besturingssysteem van de machine. "Er was geen enkele twijfel dat Omron onze behoeften duidelijk begreep en wist hoe zij hier op een efficiënte en voordelige manier aan kon voldoen" aldus Chris Barfe, directeur van Ibonhart. "Omron liet ons vergelijkbare projecten voor andere klanten zien, die allemaal een groot succes zijn."
Er werd dan ook besloten om de automatiseringsapparatuur van Omron te gebruiken voor alle belangrijke functies van het nieuwe besturingssysteem.
Omron leverde en integreerde alle automatiseringsapparatuur, waardoor tijd en ontwikkelingskosten werden bespaard. Daarnaast waren alle onderdelen al beschikbaar en geoptimaliseerd voor de voedingsmiddelenindustrie, waardoor nog meer kosten konden worden bespaard.
Meer referenties van klanten
Klantreferenties
Bij Omron horen we graag onze klanten aan. We zouden de hele dag naar hun wensen kunnen luisteren – die zijn een bron voor onze inspiratie. Omdat we al meer dan 20 jaar onze klanten in de verpakkingsindustrie volgen, bent u vast niet verbaasd dat we al een aantal goede ideeën hebben gehad.