5-daagse reparatieservice*

5 eenvoudige stappen naar onze 5-daagse express-reparatieservice.

1. Vertel Omron wat er aan de hand is

Indien er een reparatie nodig is, neem dan contact op met uw distributeur of de lokale Omron aftersales-servicemedewerkers.

2. Toestemming voor reparatie

Omron stuurt u een bevestiging van uw aanvraag voor een reparatie en, indien van toepassing, een offerte.

3. Verpak het product voor transport

Zorg ervoor dat het product goed is verpakt in een doos.

4. Bel uw lokale DHL-vestiging

Vermeld het speciale Omron-accountnummer en DHL zal uw pakket ophalen.

5. DHL retourneert het gerepareerde product

Het gerepareerde en geteste product wordt samen met een reparatierapport binnen de volgende vijf werkdagen geretourneerd!

* Opmerking

De 5-daagse reparatieservice is niet beschikbaar voor alle Omron-producten. Neem voor meer informatie contact op met uw lokale Omron-kantoor.